Pytania i odpowiedzi

Sprawdź najczęściej zadawane pytania. Jeśli nie znajdziesz odpowiedzi skontaktuj się z nami poprzez formularz MAM PYTANIE.

SLA

Zapoznaj się z zakresem usług wsparcia, warunkami asysty technicznej, standardowymi warunkami SLA dla zgłoszeń serwisowych, rozszerzonymi warunkami SLA oraz procedurą zgłoszeń.

Chcesz zgłosić błąd?

W celu zgłoszenia błędu wypełnij formularz kontaktowy wybierając w opcjach „Kontaktuję się w sprawie…” wybierz ZGŁASZAM BŁĄD.

Pamiętaj, aby dokładnie opisać występujący błąd. Wszystkie zgłoszenia są realizowane zgodnie z czasami SLA.

Masz pytanie?

Masz pytanie techniczne lub merytoryczne? Napisz wiadomość do działu wsparcia technicznego wypełniając formularz kontaktowy.
W opcjach „Kontaktuję się w sprawie…” wybierz MAM PYTANIE.
Pamiętaj, aby dokładnie opisać interesujący Cię temat.

Wypełnij formularz!